DOPRAVA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2000 KČ.

Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní má povinnost nás zákazník nejprve vyrozumět na naší emailové adrese: info@kupigo.cz a po domluvě zaslat zboží dle specifikací níže:

 

Standardní postup při vrácení zboží:

1. Vrácení zboží do 14-ti dní. 
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu společnosti, která pro náš eshop vyřizuje reklamace, vrácení zboží a jeho balení. Spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Zboží zákazník musí zaslat přímo na níže uvednou adresu, nikoliv pouze na adresu dopravce od kterého zboží převzal.

Naše společnost je povinna kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a vrácení zboží na uvedený bankovní účet kupujícího. Nabízíme-li v rámci způsobu dodání zboží několik možností, jsme povinni kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. V opačném případě při zjevném poškození může prodejce z částky k vrácení ztrhnout poměrnou částku, nebo vrácení odmítnout. Vše záleží na domluvě obou stran skrze emailovou komunikaci.

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Adresa společnosti vyřizující vrácení a reklamace:
(balík označit jako "VRÁCENÍ ZBOŽÍ")

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Adelaine trade s.r.o.
Návsí 288
739 92 Návsí

2. Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. V případě poškození se zpravidla snažíme zařídit výměnu zboží. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník zasílá zboží na stejnou adresu popsanou výše, poté jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

Zde si můžete stáhnout PDF: Odstoupeni od smlouvy